40 ( καὶ πλέον ) χρόνια βαρέθηκα πιὰ νὰ ἀκούω γιὰ δῆθεν "ἡγέτες" καὶ δῆθεν "μάχες" , ποὺ δίνονται ἀπὸ διαχειριστές τῆς ἐξουσίας στὰ διάφορα πολιτικομόρφα φόρα... (φόρα, τί ἑλληνοποιημένη λέξη κ αὐτὴ, πεῖτε τὸ τουλάχιστον φόρουμς, σκοτώσατε ποὺ σκοτώσατε τὰ ἑλληνικά μας, μὴν τὰ γελειοποιεῖται καὶ ἀπὸ πάνω.. Φόρα δηλαδή σάν νά λέμε "ἐλεύθερο βῆμα", μιλεῖστε ἑλληνικά πιά).
Ἡ φωτο-ἀνάρτηση ποὺ ἀκολουθεῖ εἶναι ἐνδεικτικὴ καὶ ἐννοεῖται πὼς ἀναφέρεται εἰδικότερα μὰ περιγράφει γενικότερα τό πνεῦμα τῶν Ἐνόπλων δυνάμεών μας!
Χριστὸς ἀνέστη, Ἕλληνες, πίστη καὶ ὑπομονὴ !
Ὁ ἀντικειμενικὸς σκοπὸς τῆς Σχολῆς εἶναι
ἡ διάπλαση καὶ ἡ παροχὴ
ἀξιωματικῶν ἡγητόρων στὸ Στρατὸ Ξηρᾶς.
Ὁ σύγχρονος ἀξιωματικὸς ἡγήτορας
γιὰ νὰ φέρη σὲ πέρας τὴν ἀποστολή του
θὰ πρέπη νὰ ἔχη ταυτόχρονα
τὶς παρακάτω ἰδιότητες:
** Στρατιώτης, δηλαδὴ ἄνθρωπος
μὲ φυσικὴ καὶ ψυχικὴ ρώμη,
ἄριστος γνώστης τῆς Στρατιωτικῆς
Τέχνης καὶ Ἐπιστήμης.
** Ἐπιστήμονας, τόσο στὰ στρατιωτικὰ
θέματα ὅσο καὶ σὲ τομεῖς διαφόρων
ἐπιστημονικῶν πεδίων, ποὺ εἶναι
χρήσιμα στὴν γενικότερη ἀποστολή του.
** Ἀλλὰ πάνω ἀπὸ ὅλα Ἡγέτης,
ἄνθρωπος μὲ ἰδιαίτερη
προσωπικότητα καὶ χαρακτήρα,
ἱκανὸς νὰ ὁδηγήση τὸν ἑαυτό του
καὶ τοὺς ἄντρες του σὲ νικηφόρα μάχη.
Οἱ δύο πρῶτες ἰδιότητες, τοῦ
Στρατιώτη καὶ τοῦ Ἐπιστήμονα
καλλιεργοῦνται στὴ Σχολὴ μὲ τὴ
στρατιωτικὴ καὶ τὴν ἀκαδημαϊκὴ ἐκπαίδευση.
Ἡ ἰδιότητα τοῦ Ἡγέτη καλλιεργεῖται
μὲ τὴν στρατιωτικὴ διαπαιδαγώγηση
ἡ ὁποία ἀποτελεῖ τὸ σημαντικότερο
καὶ δυσκολότερο κομμάτι τῆς
ἐκπαιδεύσεως γιατί ἀπευθύνεται στὴν
ψυχή, στὸν χαρακτήρα, στὸ ἠθικό των Εὐελπίδων,
σὲ ἀντίθεση μὲ τὴν ἀκαδημαϊκὴ καὶ στρατιωτικὴ
ἐκπαίδευση ποὺ ἀπευθύνονται
στὸ μυαλὸ καὶ στὸ σῶμα.
ΠΗΓΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ
Ὁ ἀντικειμενικὸς σκοπὸς τῆς Σχολῆς εἶναι
ἡ διάπλαση καὶ ἡ παροχὴ
ἀξιωματικῶν ἡγητόρων στὸ Στρατὸ Ξηρᾶς.
Ὁ σύγχρονος ἀξιωματικὸς ἡγήτορας
γιὰ νὰ φέρη σὲ πέρας τὴν ἀποστολή του
θὰ πρέπη νὰ ἔχη ταυτόχρονα
τὶς παρακάτω ἰδιότητες:
** Στρατιώτης, δηλαδὴ ἄνθρωπος
μὲ φυσικὴ καὶ ψυχικὴ ρώμη,
ἄριστος γνώστης τῆς Στρατιωτικῆς
Τέχνης καὶ Ἐπιστήμης.
** Ἐπιστήμονας, τόσο στὰ στρατιωτικὰ
θέματα ὅσο καὶ σὲ τομεῖς διαφόρων
ἐπιστημονικῶν πεδίων, ποὺ εἶναι
χρήσιμα στὴν γενικότερη ἀποστολή του.
** Ἀλλὰ πάνω ἀπὸ ὅλα Ἡγέτης,
ἄνθρωπος μὲ ἰδιαίτερη
προσωπικότητα καὶ χαρακτήρα,
ἱκανὸς νὰ ὁδηγήση τὸν ἑαυτό του
καὶ τοὺς ἄντρες του σὲ νικηφόρα μάχη.
Οἱ δύο πρῶτες ἰδιότητες, τοῦ
Στρατιώτη καὶ τοῦ Ἐπιστήμονα
καλλιεργοῦνται στὴ Σχολὴ μὲ τὴ
στρατιωτικὴ καὶ τὴν ἀκαδημαϊκὴ ἐκπαίδευση.
Ἡ ἰδιότητα τοῦ Ἡγέτη καλλιεργεῖται
μὲ τὴν στρατιωτικὴ διαπαιδαγώγηση
ἡ ὁποία ἀποτελεῖ τὸ σημαντικότερο
καὶ δυσκολότερο κομμάτι τῆς
ἐκπαιδεύσεως γιατί ἀπευθύνεται στὴν
ψυχή, στὸν χαρακτήρα, στὸ ἠθικό των Εὐελπίδων,
σὲ ἀντίθεση μὲ τὴν ἀκαδημαϊκὴ καὶ στρατιωτικὴ
ἐκπαίδευση ποὺ ἀπευθύνονται
στὸ μυαλὸ καὶ στὸ σῶμα.