**

m

c

WEBTV TOY RADIOFILOPOLI.EU ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ TOY RADIOFILOPOLI.EU
Loading...

Κυριακή 7 Ιουνίου 2015

Μάνα Ἑλλάδα : " Θεέ μου, σῶσε τά παιδιὰ μου ἀπὸ ἀλλόδοξους-ἀλλοεθνεῖς-ψεῦτες-κλέφτες-ὑποκριτὲς-ἑλλαδέμπορους ἀριβίστες-ἀρρωστημένα μυαλά καί σώματα, τέλος πάντων ἀπό ὀ,τιδήποτε ὅμοιό τους, ἀπό ὀ,τιδήποτε ἀνθελληνικό. Καί σεῖς, παιδιά μου, μήν κουραστεῖτε νὰ μὲ ἀγαπᾶτε" ! (ΒΙΝΤΕΟ)



ΕΠΙΜΟΝΗ - ΥΠΟΜΟΝΗ - ΜΝΗΜΗ



(Σχολιο (c) Filopoli.gr : Δεν ειναι δικο μας το βιντεο, ετσι επιβαλλεται μια σημειωση, σε γενικες γραμμες πολυ καλες οι φωτογραφιες αλλα διαφωνουμε με ολην την δυναμη μας με την μορφη του Ελ. Βενιζελου, που εμφανιζεται εστω για λιγο. Δεν ειναι της παρουσης να το αναλυσουμε αλλα δεν θεωρουμε ουτε στο ελαχιστο πως του αρμοζει ο υποκινουμενος απο πολιτικα συμφεροντα "τιτλος" του εθναρχη .- Κατα τα αλλα ωραιο βιντεο, ωραιο τραγουδι.. )

*** ***
Σὲ ὀνειρεύτηκα ἐχθές 
Ντυμένη μές τα μαύρα 
Μὲ τὸ μαχαίρι στὸ λαιμὸ 
Λουσμένη στὰ σκοτάδια 

Καὶ μὲ πλησίασες χλωμὴ 
Καὶ μέσα στὸ λυγμό σου
Μὲ ἄγγιξες ... ψυθιριστὰ 
Μο  εἶπες τὸν καημό σου

Γιὰ τὰ παιδιὰ ποὺ φεύγουνε 
Γιὰ ἐχθροὺς ... καὶ ἀπανθρώπους
Τὸ γάλα ποὺ ἐστέρεψαν
Τοὺς μητρικούς σου κόλπους 

Κόρη μαγικὴ 
Χώρα ματωμένη
Σὲ μαῦρο κεντημένη
Εἰκόνα σὲ θωρ 

Ἐδάκρυσαν τὰ μάτια μου
Ράγισε ἡ καρδιὰ μο 
Στὸ μέτωπο μὲ φίλησες
Γλυκιὰ παρηγοριά μου

"Μὴν ἀπελπίζεσαι", μο λὲς
Ξύπνησε ... θὰ ξανά΄ρθω
Μὲ τὸ λευκό το πέπλο μου
Τὸ μαῦρο θὰ πετάξω 

Κόρη μαγικὴ 
Χώρα ὀνειρεμένη
Κυματιστὰ ντυμένη
Στὸ γαλανόλευκο









ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ
περισσότερα >>> περισσότερα >>>

***
ΕΘΝΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ & ΘΕΜΑΤΑ & ΔΙΔΑΧΕΣ
ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
περισσότερα >>> περισσότερα >>>

***
ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΚΥΠΡΟΣ
περισσότερα >>> περισσότερα >>>

***
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΚΟΣΜΟΣ
περισσότερα >>> περισσότερα >>>

* ΕΤΙΚΕΤΤΕΣ ΤΗΣ FILOPOLI.GR

.

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ...
ΠΕΟΦ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΠΟΡΕΙΑ ΜΝΗΜΗΣ

ΙΣΑΑΚ-ΣΟΛΩΜΟΥ

FB-ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

ΕΚΚΩΦΑΝΤΙΚΗ ΣΙΩΠΗ